Eerste verslag - Reisverslag uit Great Barrier Island, Nieuw Zeeland van Gert Duren - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Great Barrier Island, Nieuw Zeeland van Gert Duren - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

16 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Great Barrier Island

Al twee keer poging verslag toe te voegen, maar steeds gaat er iets mis als het verhaal helemaal ingevuld is

• 16 Februari 2016 - 13:42

Hanneke:

Hoi Gert,

Als het goed is zit je nu in Nieuw Zeeland en ben je bezig met die prachtige rondreis.
    Hopelijk lukt het nog met de verslagen.!!!!
    Heel veel genieten en plezier daar.

Lieve groet Harry en Hanneke

• 16 Februari 2016 - 15:54

Jolt Van Wieren:

Ha Gert,
    je maakt er wat moois van, dat zien we ! Goed zo.
    Geniet ervan, maak foto's en later het mooie verhaal.
    Zijn blij verrast met je mail en foto, al gaat het niet helemaal goed.
    Liefs en hartelijke groet,
    Nienke en Jolt

• 17 Februari 2016 - 19:55

Rieny:

Hallo Gert,

Fijn om iets van je te horen, niet veel zonder het verslag. Maar wij maken eruit op dat het in ieder geval goed met je gaat. Hier is alles prima, dus jij mag gerust heel veel genieten daar.

Veel liefs van ons tweetjes.

• 17 Februari 2016 - 20:42

Rieky Van Houten:

Hallo Gert,

Leuk iets van je te horen al moeten we raden naar de inhoud.
    Je bent er in ieder geval aangekomen en hebt een poging gedaan om ons te informeren.

Heel veel plezier daar! Is het lekker weer? Hier mooi zonnig en lichte vorst.

Lieve groetjes,
    Rieky