wellington Motueka - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Gert Duren - WaarBenJij.nu wellington Motueka - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Gert Duren - WaarBenJij.nu

wellington Motueka

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

26 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Motueka

Vorige verslag wat rare fouten, dat doet dit systeem soms zelf. En als je haast hebt lees ik niet alles goed over.
In Wellington met de kabeltram omhoog gegaan en door de botanische tuin naar beneden gelopen. Mooi aangelegd, veel bijzondere soorten die alleen hier voorkomen. Langs het regeringsgebouw THE Beehive gelopen, de oude kerk bekeken. Daarna naar het museum Te Papa, erg goede uitleg over geschiedenis, over d Maori's, over de Europeanen die later hier kwamen.Maandagmorgen naar het vliegveld, met een klein toestel 12 personen naar Picton op het Zuider Eiland. Daar direct op een boot om naar ons verblijf in het Wilderness Park te komen. Dat is een vroegere schapenmarkt aan het eind van een schiereiland in Marlborough Sounds.
Aangezien we nu gaan barbecuen, komt de rest later.
Het gaat allemaal erg goed, is heel gezellig met de groep en er is hier erg veel moois te zien.

• 26 Februari 2016 - 10:00

Tim:

Het lijken wel 20 vakanties in 1, zoveel als je meemaakt!

• 26 Februari 2016 - 18:49

Nelly Seinen-van Der Spek:

Hallo Gert,

Wat zal jij veel te vertellen en veel foto's hebben die je kan laten zien het is wel een geweldige reis denk ik zo. Fijn dat we een deel mee kunnen genieten en weten waar je zit en misschien dat je ook onze reakties
    regelmatig leest ofschoon als ik lees wat en waar je allemaal mee bezig bent en ook nog zelf een stuk schrijft heb je niet veel tijd over.
    Geniet ervan en groeten,

Liefs Siger en Nelly.