Vierde poging; Singapore - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Gert Duren - WaarBenJij.nu Vierde poging; Singapore - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Gert Duren - WaarBenJij.nu

Vierde poging; Singapore

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

17 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Begin van de reis met een relaxed taxiritjes naar Schiphol. Vlucht naar Dubai erg plezierig; groot vliegtuig met veel beenruimte, heel stil, weinig mensen. Zitten praten met een oud-collega van TNO en zijn vrouw. Dubai naar Singapore was anders, krappe zit, veel lawaai. Maar verzorging verder prima. Dag in Singapore was leuk, zo nu en dan herkende ik nog iets van lang geleden toen Corrie en ik daar Ruben opgezocht hebben. Stad is nog groter en vooral veel hoger geworden. Rondgereden met een bus, gewandeld door Chinatown en het winkelcentrum.

Ik stuur dit korte stukje nu, omdat een langer stuk dat ik eerder maakte niet ingevoerd kon waren. Ben inmiddels in Rotorua.

Gert

In verleden veel reizen gemaakt, vooral cultuurreizen. Interesse in geschiedenis, andere culturen maar ook natuur. Actief in vrijwilligerswerk sinds pensionering.

Actief sinds 31 Jan. 2016